سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، هرگاه بنده ای را دوستبدارد و او اندکْ کار خیری انجام دهد، در برابر آن اندک، به اوپاداشِ بسیار می دهد و دادن پاداش بسیار در برابر کارِ اندک، براو سنگین نمی آید . [امام صادق علیه السلام]
قاصدک
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» هو الطیف

سلام به همه شما خوبان که به این وبلاگ سر می زنید.راستش من چون درگیر کارای دانشگاه بودم نمی تونستم تند تند به وبلاگم سر بزنم.ولی ان شاالله بعد از این بیشتر میام.فقط دعام کنید.یا حق

 

قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم :

القائمُ مِنوُلدی . اسمُهُ اسمی . وَ کُنیَتُهُ کُنیَتی . وَ شَمائِلُهُ شَمائلی . وَ سُنَّتُهُ سُنَّتی . یُقیمُ النّاسَ عَلی مِلَّتی وَ شَریعَتی . وَ یَدعُوهُم إلی کِتابِ رَبّی عَزَّوَجَلَّ . مَن أطاعَهُ ، فَقَد أطاعنی . وَ مَن عَصاهُ ، فَقَد عَصانی . وَ مَن أنکَرَهُ فی غَیبَتِهِ ، فَقَد أنکَرَنی . ( کمال الدین 2/411 )

 

قائم از فرزندان من است . نامش نام من ، و کنیه اش کنیة من ، و شمائلش شمائل من ، و سنتش سنت من باشد . مردم را بر دین و روش من استوار می دارد و آنان را به کتاب پروردگار ـ عزوجل ـ من فرا خواند . هر که او را اطاعت کند ، مرا اطاعت کرده و هر که از او سرپیچی کند ، از من سرپیچی کرده . و هر کس او را در زمان غیبتش انکار کند ، مرا انکار کرده است .

 

قال الصادق (ع)  :

مَن أقَرَّ بِالأئِمَّهِ مِن آبائی وَ وُلدی وَ جَحَدَ المَهدیَّ مِن وُلدی ، کانَ کَمَن أقَرَّ بِجَمیعِ الأنبیاءِ وَ جَحَدَ مُحَمَّداً صلی الله علیه و آله و سلم . ( کمال الدین 2/411 و 338 )

هر که به امامان از نیاکان و فرزندانم معتقد باشد و مهدی از فرزندانم را نکار کند ، همانند کسی است که به همگی پیامبران معتقد باشد و محمد صلی الله علیه و آله و سلم را انکار کند .

 

قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم :
إنَّ عَلیَّ بنَ أبی طالبٍ (ع) إمامُ اُمَّتی وَ خَلیفَتی عَلَیها مِن بَعدی ، وَ مِن وُلدِهِ القائِمُ المُنتَظَرُ الَّذی یَملَاُ اللهُ بِهِ الأرضَ عَدلاً وَ قِسطاً کما مُلِئَت جَوراً وَ ظُلماً . ( کمال الدین 1/288 ، فرائد المسطین 2/335 و 336 )

علی بن ابی طالب (ع) ، پس از من پیشوای امت من و جانشین من بر آنان است . و از جمله فرزندان اوست آن قائم المنتظر که خدای به واسطة او زمین را از عدل و داد می آکند آن گونه که از جور و ظلم لبریز شده باشد .

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » آسمانی ( چهارشنبه 86/7/18 :: ساعت 10:48 عصر )
»» سلام

امام حسین (ع):

خدایا! آن کس که تو را گم کرده چه بدست آورده و آنکه تو را بدست آورده چه از دست داده.

 بحارالانوار ج95 ص226          

امام صادق (ع):

دل حرم خداست ، جز خدا کسی را در حرمش جای مده.

 بحارالانوار ج67 ص25      



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » آسمانی ( شنبه 86/7/7 :: ساعت 12:58 عصر )
»» سلام مجدد

سلامو آقا جان هم چنان منتظریم

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » آسمانی ( یکشنبه 86/6/25 :: ساعت 9:24 عصر )
»» هو الباقی

الهم عجل لولیک الفرج

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » آسمانی ( شنبه 86/6/24 :: ساعت 11:24 عصر )
»» هو الحق

سلا به خوبان



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » آسمانی ( شنبه 86/6/24 :: ساعت 10:32 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

انتقال وبلاگ
بازگشت دوباره
خداحافظی
راز عدم ازدواج حضرت معصومه (س)
توبه قاتل
[عناوین آرشیوشده]